woho :)

tjollahopp :) jag är inne på Lenas dator framför tven hemma hos henne :D det är så fint här och trevlit med många hundar :) jag kolla på världens sämsta program x) det är south park x) jag har åkt tåg o buss idag o imorron ska jag åka tåg i 4,5 h jag tror det här är det sista inlägget inna Grekland nu :( men inanna jag åkte idag så kollade jag på en hemsida som heter www.hundarutanhem.se o det är en film på vad som händer då o jag började gråta då :( det va inge kul :( o jag hitta en hund där som hette jenny o jag gillar henne skarpt elr en blandras valp som jag inte kommer ihåg va den hette x) jag tycker alla ska kolla på den hemsidan o jag vill att alla kollar på filmen men spec Mcfeast :) alla får ha det bra o undvik programmet south park x) Kramar JAG :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0