tbx :)

hejsan :) jag har blivit brun o kär på corfu ;S jag har åkt parasailing med Lena o det va kul o skrämmande på en gång :D parasailing är när man åker typ fallskärm efetr en båt :) vi trampade trampbåt oxo x) det var kul men jag skrapade upp mina knän när jag skulle upp i båten efter att ha kollat hur djupt det va :) det var konsär o disco varje kväll :) jag dansade med Lena o emma va med ibland. Det var en snygg kille på en konsär och han hade gummiarmar :o han rörde dom as mkt. Sen var det en annan kille som hade en lillasyster som han var as snäll mot. Han var oxo snygg ;) Men nr #1 är den första killen jag sa miaoo till. Han är suuupeeer snygg o sööt och han verkar snäll :) <3 Sen var det en svensk kille som var på flygplattserna sammtidigt som jag och ahn var oxo snygg ;) Det är nu alla sitter och tänker: nähä, blev Jenny kär?! xD Det var ju fotbolls matcher under tiden vi var där. O det va många tyskar på hotellet så det var stämmning när tyskland spela ;) det var såååå kul :) Jag har haft super kul på corfu och jag vill dit igen :) och kille nr #1 är tysk ;o men ha dte bra allisammans Kramar JAG :) P.S. bilder kommer när jag är hemma o kan lägga upp bilderna på min dator :)

Kommentarer
Postat av: Eweee

Du hittar alltid någon snygging vart du än åker ;) <33



Saknar dig jenny :( <3333

2010-07-14 @ 19:17:52
URL: http://eweelinaa.devote.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0