farmors dator :)

hejsan :) jag lyssnar på rich girl med JB o soulja boy :) den är såååååååå bra ;D jag vill oxo bli så bra :) hoppas det händer nån dag :) jag kollade på en liten tjej som grät för att hon gilla JB och då när telefonen ringde så sa hon tänk om det är JB :) sen i ett TV program så kom tv snubben till henne bakom kuliserna och sen ringde mobilen o det va JB och då pratade dom en liten stund i telefon o sen kom han o träffade henne och hon blev så glad o han är så snygg :D jag började gråta då x) det va så gullit :) hoppas han kommer till mej nån da ;)
här på farmors land så blåser det o det är målnit :S bra men tråkit ;) men Kramar på er alla o hade // Nalliz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0