bio + musik

hejsan <3 ida har jag kollat på alvin och gänget:) den va bra och sööööööööööt ! jag började gråta typ 3 gånger <3 och det handlar om att alvin och gänget har brytit dom flästa ben i deras ägare, daves, kroppoch måste ha en inhoppare som oxo bryter nästan alla ben i kroppen :s och sen reser dom hem med någon som ska ta hand om dom 3 <3 han som ska ta hand om dom spelar x-box hela tiden och skrämer lilla teodor :s sen splittras alvin och gänget för att alvin lovar för mkt och inte lyssnar. sen kommer tre små söta tjejer som kan sjunga grymt bra <3<3 dom lär känna ian och ian ljuger bara för att ha kvar dom :s alvin varnar en av tjejerna fö ian men hon lyssnar inte :o sen låser ian in tjejerna i en bur och alvin räddar alla tre och efter en konsär som alla sex har hållit i <3<3 alvin, brittney, simon, theodor, och dom andra två tjejerna ( kommer inte ihåg vad dom heter ) till sist får tjejerna bo hos dave och killarna <3 kan REKOMENDERAS <3   jag vill rekomdera två låtar oxo o det är party in USA med miley cirus o black eyed pease med alive <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0