speach-less xD

Helluu ;)

Asså jag äe typ den lykligaste i världen :D jag har bra vänner runt mej, en snäll familj som bryr sej och Emil <333
Jag mötte Emil o ewelinka idag :) ewelinka va 5 min tidig :P varje gång jag ser Emil så pirrar det i magen o när jag ska prata med honom vet jag inte vad jag ska säga xD så vi brukar gå vid varann o säga: aah? ;) o folk bruka prata om pinsam tystnad men jag tycker alvalit inte att det blir nån pinsam tystnad :) jag blir alltid lycklig med honom i närheten :D
Aja, imorron äe det konsert med profilen för 1-5 ;) jag äe typ redan nervös xD men det går säkert bra :D jag ska sjunga solo :o inte så lång text, men det äe solo ;O
Nu ska jag dricka te hela kvällen o typ imorronbitti så jag kan sjunga xD
Hade gött :) kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0