profildag igen ;)

Heluuuuuuuuuuu ;)

Idag hade vi profildag igen ;) på morronen vid 9 hade vi konsert för åk 1-5 :) det gick väll bra ;) vi börja med "smoke on the water" o då va inte jag, ewelinka elr gucci me ;) andra låten va "umbrella" då va jag o ewelinka o gucci kör ;) efter det va det "were is my mind"o den va inte vi heller me på ;) den sjöng emma solo på :) sen va det "moonsoon" o då sjöng gucci solo :) men vi va kör :) o efter "moonsoon" så kom "listen to your hart" o då körade vi :) o ewelinka va så duktig o spela tamburin men vi kallar det för hennes "chacka chacka" xD o hon va jätte rädd att jessica som hade den innan henne skulle lägga den på något weardoo ställe xD men eftet "listen to your hart" så sjöng emma o clara en varsin del av låten "9 crimes" dom gjorde det bra :D o då sjöng vi andra på andra refrengen :) efter "9 crimes" så kom den bästa! :) vi sjöng "we are the world" :d jag sjöng solo då 2 gånger :D o ewelinka sjöng oxå solo :) o efter att vi sjungit solo så sjöng vi tsms :D det blev as bra :) o alla småbarn ville höra sista låten igen :D weeeeiii :D
Efter konserten så fick vi rast :) men då blev jag fett depp :o vet inte vrf :o o då messade gucci Emil o sa: "nalliiz är depp!! kom!!" o sen när jag skulle till matsalen igen så kom han :D sååååå guliiiiiit :D I love him! :)
Men nu äe det nog för idag xD hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0