snö på taket?? :o

Hejsan :)

Inatt sov ewelinaka här :D o imorse när vi vakna så kolla vi på "prinsessan o grodan"  :) den äe jätte söt o jätte bra :D  sen va det typ dags att åka :P jag skulle till emil o ewelinka skulle hem :) så vi körde hem ewelinka, o när vi kom till henne så stog hennes mami på taket o skotta snö :o men ewelinkas storebror höll i en line som satt fast i hennes mami :) så hon inte skulle ramla :)
Men jag har tänkt lite :) asså mina favvo namn på barn :D jag har 3 st favvo namn :D 1.Naomi 2.Maximiliam 3.Tea :) inte för att jag ska skaffa barn nu!!!!!!!!!!! men jag gillar dom 3 namnen :)
O ida har jag ätit fruktsallad till efterrätt :D njammiii :D
Men bnu får alla ha det bra :) Kramiiz Nalliiz :) <3

 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Mamma satt inte alls fast i en lina XD haha <3

2010-12-27 @ 18:47:33
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0