mmmmmmm :P

Hej :)

Jag äe ju hos papi nu :) o vi fick en jätte god midda :) det va lax i sås med potatis :) det va najs :) va drack julmust oxå :D mums ;)
Sen på torsda så äe det uppvisnang med truppgymnastiken :) hoppas det kommer gå bra :) jag kommer nog värma upp :S tror att det kommer bli 2 grupper, asså så kommer jag värma upp en o nån annan den andra ;) för jag kör slut på dom små direkt ;S
Okej, när jag o min lillasyster va små så va hon plåster galen. Asså minsta lilla grej så ville hon ha ett plåster ;) asså om hon fick ett blåmärke så ville hon ha plåster på det ;) Men nu äe det tydligen min tur ;P jag har 4 plåster på mej ;P jag hade 5 elr 6 st igår xD jag älskar plåster ;P elr ne jag har gjort illa mej lite på varje finger typ xD jag har nästan brutit naglarna på 2 fingrar, brytit ena nageln, fått en udd i ett finger o sen har jag tagit bort sånnadära öppnar-mojjar på burkar o fått in kanten på burken in i mitt finger (klantit) ;P
Men nu har idol börjat ;P o jag ska väll kolla lite ;) sen kommer jag tbx o ska typ blogga mer o va på FB ;) 
Hade gött kramiiz Nalliiz ;) <3

 (brukar va bilden när jag inte mår bra men den passar nu)
(börjar bli orginal nallen, används när jag inte har nån annan)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0