jaha ;P

Tjuu :)

Okej det äe helt tyst o huset när jag tar av mej hörlurarna x) papi sover o syster äe typ bara tyst :o o Akilles vet jag inte vad han gör :o han har inte sagt "voff" på ett tag iaf ;P
Jag har typ inge att göra så jag bloggar lite ;) elr jag ska typ packa snart ;) vi ska ju typ åka sen ;) sen ska jag bädda igen för nu har jag hoppat så mkt så det äe helt förstört xD jag ska byta plåster på fingrarna oxå ;) sen måste jag klippa av mina naglar :'( papi tkr dom äe för långa :( men jag gör det för dom växet ju ut sen igen :D
Nu har jag typ inge mer att skriva så hejdå ;) Krammiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0