gomorron ;)

Helluu ;)

Jag borde ha sovit längre! Nu har emil vunnit. Han sov längst av oss ;P jag förlora ;( men jag vinner imorron ;)
Kommer åka till Lena snart o då ska vi gör något spec men jag vet inte vad :D det ska bli kul o veta vad det äe :D Vi skulle ha finkläder iaf :D
Jag kommer inte ta med datan så jag kanske inte kommer blogga elr logga in på facebook någe mer i helgen efter 15.50 :/ men jag kommer blogga om idag nån annan dag om jag inte gör det idag ;)
Jag kommer ringa emil innan 3 om han inte har vaknat ;) för om han sover längre än 3 så har han förlorat o jag vinner ;) sååååååå sjukt att tävla vem som sover längst xD
Men nu ska jag va på fb o göra lite andra saker :D ha det gött kramiiz Nalliiz :) <3




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0