facebook :P

Hej :)
Jag har kommit på att jag äe en liten facebook nörd xD asså förut va min mami facebook-nörd men nu äe jag de :o asså varje gång jag går in på datan så bloggar jag o kollar facebook o äe typ inne där ett tag xD fast jag kommer aldrig på någe vettit att skriva xP förutom idag ;P jag skrev dagens citat där ;) o det har redan blivit "gillat" ;) goooooood :D

Maten jag lagade ida till midda blev bra :) lillasyster hjälpte till lite med salladen, dukade o lite med riset ;) det blev kött med ris om du undrar ;P

O hallå om du äe en sånhär blyg person?! så lyd mitt råd o kolla upp ibland iställe för att kolla på golvet. För det finns snälla personer med fina ögon =3 Asså sånna fina ögon som vissa har vill mam inte missa :D

nu får alla ha det gött :) krammiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0