bilderna :(

Hej hopp :)

Idag har jag varit o handlat mat med Lena :) o jag kom på att jag behöver ju inte gå på fotboll o träna mina muskler, jag kan åka o handla me Lena ;) men det kmr bli najs midda ikväll iaf :)
Alla bilder som jag tar nu när jag äe hos papi kmr laddas upp på bloggen nästa vecka, för jag glömde kabeln :( men dom kmr :) o då kmr det bilder på mina julklappar, kläder, mat o nyårs kvällen :)
Men nu ska jag avslöja mina nyårs löften :D
* börja skriva dagbok :)
* skriva mer på blogg o ladda upp bilder ;)
* ta tid o plugga ;)
* tänka på vad jag äter o när jag äter ;P
* träna typ varje da :)

Så bilderna kmr nästa vecka :) asså nästa år :D
GOTT NYTT ÅR alla läsare :D
Kramiiz Nalliiz :) <3




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0