bäst ;)

Hej :)

Idag har Emil varit här :) Vi börja me att kolla på hästarna :) jag sa vad dom hette o om det va sto (tjej) elr hingst (kille) o sen typ vem som va yngst o så :) sen kom vi in :P o då gick vi upp till mitt rum, men sen ville jag ha te så vi gick ner o koka tevatten :) men sen orkade jag inte vänta o jag ville inte ha te längre xD så vi gick upp till mitt rum :) o då prata vi lite o sa att va va trötta xP sen mös vi lite :) sen skulle han hem o äta o jag skulle äta :(
Men innan Emil kom så kolla jag på "rädda willy 3" :D nu äe det ju bara en film kvar :( men jag kan kolla på dom igen nån annan gång :) o imorron äe det fyran :) men jag ska till papi när den går :'( så jag kan inte kolla på den :'( men jag får hyra den nån gång :) asså jag gillar verkligen "rädda willy" o det som va så kul va att han som va me i 2:an äe me i 3:an :D asså I Love "rädda willy" :D <33333
Men nu får du ha det bra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0