18 kg plus xD

Hej :)

idag har jag vart på stan (Stockholm) med papi, Lena o lillasyster :) vi gick o kolla lite i affärer o sen gick vi till gamla stan o där gick vi på deras julmarknad, som äe berömd :o det va najs med det blev typ kallt :P Lena höll på att ramla hela tiden så hon höll runt min arm o jag fick hjälpa henne ;) haha xD 
Sen när vi skulle äta lunch så gick på julbord :D det va as gott :D men jag tror jag blev 20 cm tjockare runt midjan o 18 kg tyngre xD vi åt julbord i Gondolen vid Katarina hissen :) det va as fin utsikt :D jag tog lite bilder men dom kmr komma senare ;) asså det va as najs :)
Min puls har varit hög hela dan men jag vet inte vrf :o de har varit as läskit :S
När vi kom hem från stan så gjorde jag min NO läxa :P det gick ganska fort faktist :o men jag va stressad så det kanske va därför ;) vi skulle möta Putte typ när jag va klar så jag va stressad :P
ha det gött kramiiz Nalliiz :) <3

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0