hejsan :)

hejsan :) <3 jag vet att jag inte bloggat på typ en vecka men jag har inte årkat starta den stora datan hemma x) jag äe hos mormor o morfar nu :D vi ska gratta madde vid 7 ikväll o det ska bli suuuuuper kul :) jag började skolan i måndas o det äe en super söööt kille i skolan o en annan i min klass <33 asså jag suger på att blogga för det blir så rörit x) men nu ska ni få veta lite om mej :) <3 
                                         <--------------------------------
lite saker om mej:
1. längd: 1,70 :S
2. hårfärg: blond/brun ;)
3. favvo färg: blå, lila o röd :) <3
4. favvo djur: alla utom kryp x)
5. favvo ämne i skolan: ?
6. idol: Justin Bieber :D <33
7. fritid: fotboll, truppgympa, kompisar o killar ;)
8. önskedröm: att bli lika känd teenstar som JB <3

där har ni lte om mej x) men jag vet inte vad jag ska skriva mera så hade // Nalliz <33

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0