29:de

hejhopp gummisnodd ;) idag (igår) så var jag på träningen och det var kul även fast jag fick ont i min fot. när vi tränade började dte regna lite. sen när vi tränade målvakterna så regnade det mer och sen såg man hur det kom mera regn och sen ännu mer och sen hagel :D det va as kul x) fishiia ställde sina saker (skor, tröja o.s.v) under kanten på  en soptunna och ett stuprör, Öh, och då ställde jag mej över sakerna och under stupröret med händerna under soptunnan så det inte skulle bli blött. mina kläder var mer blöta än blötast ;o det va typ blöt, blötare, jennys kläder xP men det va kul och jag o elin F blev bättre kompisar :)

när jag ligger i sängen och ska sova så fölar enia. hon va vinglig och va nära att trampa ihjäl fölet men det löste sej :) det blev ett sto :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0