090929 kompiiiiiz ! <3

Hejsan ! <3 Ni är helt otroliga ! jag saknar er redan o jag slutade för 33 minuter sen :) Du är otrolig <3 jag fattar inte att det finns en sån människa som du du är helt ..... otrolig <3 jag saknar dej 24 7 om du går o hämtar böcker elr om jag gör detså saknr jag dej o vi har ändå skåpen så nära att jag kan sträcka mej till ditt menn saknar dej iallafall och jag vet inte om du riktigt gillar mej ! <3 :( Men alla kompisar jag har vill jag ska veta att jag är den som kommer löva er genom era liv om ni vill det eller inte ! ;P men ska dra för jag kommer inte på något att skriva !! kramar JAG

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0