090910 mhm !?

Hejsan ! <3



Idag har int varit den bästa men lite rolig <3 fick veta att en kompis till mig kollar på min blogg varje dag <3
Men sen har typ alla kompisar ( nämner inga namn :P pikar mig hela tiden :( medans ndra bara är underbara <3 Mina söötizar stöttar mig i alla väder och snälla stanna hos mig 4-ever för jag behöver er och kommer göra det hela livet <3
Saknar er och det har redan gått flera månader :( alla från lägret som jag lärde känna vill se er snart igen <3
Och i förrigår så fann en av mina kompisar sin kära <3 glad för det :) men han glömmer mig ibland och det är tråkit :(   
Men nu kommer jag inte på något mer att skriva om dagen idag ...
... jooo jag glömde nästan att en annan kompis har blivit kompis med den hon nästan hatade och en annan har blivit kompis med dom som är lite knäppa :P men glad för hennes skull <3
       

                                    Kramar JAG

Kommentarer
Postat av: Ewe :D

Jag stannar alltid hoss dej jenny :) <3

2009-09-11 @ 18:11:39
Postat av: selmagalax09

ja saknar dej oxo skitmkt!<3 hoppas vi ses snart!<3



2009-09-11 @ 20:37:11
Postat av: Amelie

Vilka e de kompisar som har blivit kompis med nån som den hatade förut och vem har blivit kompis med en knäppis?=)<33

2009-09-12 @ 16:17:53
URL: http://www.ameliedemelew.devote.se
Postat av: du vet vem det är xD

du skrev fel du skrev "Och i förrigår så fann en av mina kompisar sin kära <3" det var igår alltså 090909 inte 090908 xP ibland blir det fel...

2009-09-15 @ 17:46:40

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0