malmabacken ;D

hejsan :) jag och amelie va i skidbacken igår <3 och när det va tio minuter kvar så satte jag mej i barnbacken och kollade på killarna som hoppade ;P och sen när jag skulle upp så kom jag inte upp :o så amelie skulle hjälpa mej och då skulle hon dra i min vante men då börja vi skratta :D så jag gled ner på skidorna mot skogen och då sa amelie: om då går upp till kanten (snön va plogad som en kant där) så kommer du nog upp. så jag försökte ta  mej till kanten men då kädes det som om jag plogade backen med skidorna ;D men sen kom jag upp men då insåg jag att jag skulle köra störtlopp om jag ställde mej upp där :0 så jag satte mej på skidorna med härderna bakom och åkte ner  :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3 det va as kul och jag skulle kunna ta av mej skidorna men jag tyckte det va roligare att inte göra det :P 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0