090824 fösta skola dan

Hejsan ! <3

Jag har precis kommit hem från skolan o ätit lunch OwO
Om det skulle bli så att jag inte lägger upp nåt på nån da elr två så har jag läxor. dom kommer först <3
Jag fick veta precis att mina kompisar ewe + isa kollar. hej hej <3333
Jaja en ny tjej i klassen hon hette typ Selis hon var as snäll o kom från flen.
En ny kille i klassen åsså o han hette Johannes han var snäll o kom från typ sparreholm.
Men nu har jag inget mer att skriva. Ha det bra o lev livet !! <3333


             många kramar JAG <3


Kommentarer
Postat av: Ewe ^^

Hej hej :D <3



de va faktist kul i skolan idag ;D

2009-08-24 @ 16:06:20
Postat av: jenny

mm kul men puss på dig :P

2009-08-25 @ 14:15:03

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0