090823 FÖRSTA inlägget

Hejsan ! <3

Jag är så noob på bloggar så när jag kommer till min kusin <3
Jag spelade match idag  <3 Det blev 2-2 men vi var mycke bättre än dom :P
Men nu sitter jag här o försöker komma på nåt mer men näärå! :P
Asså mon kusin äger på att blogga men int jag.
Jag typ sitter här o smyg kollar på hennes blogg för att fatta hur man ska göra  =)
Jag ska börja 7:an imorron =) hoppas det blir kul <3 mina kompisar saknar mig o jag dom <3
Jag kommer få skåp då o hoppas att jag får nummer 11 elr 19 som skåp nummer OwO
 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  jag skrev rätt mycke till slut <3333
Men ska gå nu hejdå alla bloggare <3 =) :P  


Kommentarer
Postat av: Ewe (:

Fin blogg jenny :D <33

2009-08-23 @ 18:45:02
Postat av: JAG

tack söötiz

2009-08-24 @ 15:31:04

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0